
Кожен погодиться, що початок навчання у школі – це надзвичайно важливий етап у житті дитини. Адже це перший крок до дорослого життя, і від того, як дитина зуміє пристосуватись до нових умов, залежить, як вона проведе майбутні 9-12 років. Крім того, що учні у школі навчаються, тобто пізнають світ, вони ще формуються як особистість, вчаться бути членами колективу, а значить – жити у суспільстві.
Щоб створити комфортні умови навчання кожній дитині, допомогти максимально розвинути свої інтелектуальні здібності, при школах працюють кваліфіковані психологи, які допомагають наймолодшим школярам у складний період адаптації. Проводяться різноманітні заходи: спостереження за учнями у процесі навчання, бесіди з учителями, що працюють з першокласниками, створення корекційних груп для дітей, у яких виникли труднощі тощо.
Саме такі заходи проводилися у НВК “СЗШ2-гімназія” з вересня 2017 року практичним психологом школи Сокольник Л. А. та соціальним педагогом Мушак І. Ю. Основна мета такого дослідження – це виявлення так званих груп ризику, тобто тих дітей, які зіткнулися з суттєвими труднощами у навчанні чи спілкуванні з однолітками. З такими школярами та їх батьками проводяться різні заняття, бесіди, під час яких з’ясовуються причини виникнення проблем адаптації та шляхи їх подолання.
Отже, спільними зусиллями школи і батьків, можна досягти успіху і кожній дитині створити комфортні умови навчання, адже розумні, успішні учні Ã¢ це майбутні громадяни України.
{gallery}/00001/14.12{/gallery}