
У 9-Б класі соціальним педагогом Мушак Іриною Юліанівною була проведена виховна година, на тему гендерної рівності.
Компонентами гендерної соціалізації особистості є гендерна освіта та гендерне виховання. Ґендерна освіта включає в себе: систематичне навчання, просвіту (тобто пропаганду й розповсюдження ґендерних знань і ґендерної культури), стимулювання ґендерної самоосвіти.
Ґендерна освіта вирішує наступні завдання в загальному процесі соціалізації:
– ознайомлення молоді з інституційними цінностями, нормами і правилами міжстатевого спілкування(норми релігії, накази і розпорядження, літературні пасажі);
– формування адекватного розуміння дорослості: її змісту, істинних ознак, проявів і якостей;
– формування тілесної ідентичності, з якою тісно пов’язаний психосоматичний потенціал;
– розкриття особливостей жіночої і чоловічої психології, а також відмінностей поведінки представників різної статі
– формування у підлітків і молоді правильного уявлення про взаємини статей, засновані на системі загальнолюдських і національних моральних цінностей.
Отримані ґендерні знання мають знайти заломлення в адекватній поведінці. А це вже сфера виховання. Ґендерне виховання – процес, спрямований на формування якостей, рис, властивостей, що визначають необхідне суспільству ставлення людини до представників іншої статі. Тому у сферу ґендерного виховання входять не лише такі специфічні відносини між представниками чоловічої і жіночої статі, як подружні, але й будь-які інші: в суспільному житті, праці, відпочинку тощо.