
Шкільні коридори, на жаль, продовжує огортати тиша, а дзвінкий дитячий сміх лунає в оселях. Водночас навчання триває, але в дистанційному форматі. Навчання з використанням дистанційних технологій має свої недоліки, однак в умовах карантину – вимушене й незамінне. Якщо вчителі працюють інтерактивно, налагоджують зворотній зв’язок, то учні успішно засвоюють новий матеріал. Так, креативний учитель математики Марія Горлова вміє працювати з талановитими й творчими дітьми, вивчаючи з 6-А класом тему:”Додавання раціональних чисел”, змоделювала діяльнісний процес навчання на основі життєвого досвіду шестикласників: знань про борг і прибуток, пори року. Основою для вивчення слугував прилад для вимірювання температури – термометр. Активність учнів на уроках в Zoom свідчить про те, що вчитель змогла зацікавити дітей і в доступній формі представити дану тему. Для перевірки знань було використано освітню платформу Kahoot, яку так люблять діти, бо завжди вітають її смайликами. Флешмоб із сердечок, організований учнями, є доказом того, що їм необхідне “живе” спілкування. Тож із нетерпінням чекатимемо офлайн-зустрічей!