
У вівторок, 14 березня, на базі НВК «СЗШ№2-гімназія» відбувся семінар вчителів 5-х класів НУШ Трускавецької ТГ, у ході якого було проведено декілька різноманітних заходів, зокрема, демонстраційний урок з ІК «Пізнаємо природу». Однією із стратегій НУШ є інтеграційний підхід до навчання, який дає можливість формувати в учнів цілісну картину світу. У НВК цей принцип навчання реалізується через міжпредметну інтеграцію, щомісяця учителі спільно обирають нову тему для навчання. Оскільки темою міжпредметної інтеграції в березні є «Подорожі»,тому учасники семінару побували на уроці в 5-Г класі, який проводився у формі інтелектуальної мандрівки у світ рослин «Пристосування до життя. Різноманітність рослин» (Галина КЛЮЧНИК). Учні працювали в групах, уявно відвідавши п’ять захопливих локацій: ботанічний сад ЛНУ, біологічну лабораторію, домашнє господарство, «Зелену аптеку» та квітковий вернісаж. На уроці було використано такі методи формувального оцінювання, як ЗХД (знаю – хочу дізнатися – дізнався), метод «Світлофор», мотиваційні смайлики, Рефлексія 3.2.1, «Дві зірки та одне побажання». Учні виконували інтерактивні вправи Wordwall, розглядали 3D-зображення програми MOZAIK, оцінювали виступи своїх однокласників за спільно визначеними критеріями. Але справжньою родзинкою уроку стали творчі роботи учнів-учасників груп: анімації, презентації, комікси, відеозаписи, виконані власноруч у цифрових технологіях (cupcut, flipaclip, IbisPaintX та ін.). Також учні презентували результати власних досліджень розвитку насінин рослин та вирощування мікрозелені, виконаних в домашніх умовах. Отож на уроці було поєднано завдання з усіх трьох груп обов’язкових результатів навчання в природничій освітній галузі відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. Урок пройшов у легкій та невимушеній атмосфері. А найзворушливішим моментом уроку було побажання учнів частіше проводити такі уроки!