
Методична діяльність учителя-методиста: визнання науково-педагогічною спільнотою
Учителька хімії Наталія ПАРАЩАК , методист НВК “СЗШ №2-гімназія” стала рецензентом важливих фахових видань, що спрямовані на розвиток природничо-наукової компетентності учнів у відповідності до ідей Нової української школи.
Освітяни нашого закладу не лише щоденно навчають і виховують учнів, а й активно долучаються до професійного та науково-методичного супроводу сучасної української освіти. Яскравим прикладом цього стала діяльність учителя-методиста нашого навчального закладу, яка виступила рецензентом двох ключових методичних посібників, виданих Інститутом педагогіки Національної академії педагогічних наук України:
“Формування природничо-наукової компетентності учнів гімназії у навчанні хімії”
“Методичні рекомендації щодо навчання хімії учнів гімназії відповідно до концепції Нової української школи” (автор — Л. Величко та колектив авторів)
Ці посібники є цінними методичними матеріалами для вчителів хімії, методистів обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти та студентів педагогічних ЗВО. Їхній зміст зорієнтований на реалізацію Державного стандарту базової середньої освіти та відповідає основним засадам Нової української школи, зокрема:
формуванню природничо-наукової компетентності учнів;
використанню компетентнісного підходу у навчанні хімії;
українознавчому спрямуванню змісту;
подоланню освітніх утрат, викликаних сучасними викликами, зокрема умовами воєнного стану;
розвитку ціннісних орієнтирів, пов’язаних із збереженням життя і здоров’я.
Позитивна рецензія, надана вчителем-методистом нашого закладу, підтверджує її високий фаховий рівень, компетентність, а також активну участь у впровадженні сучасних освітніх змін. Це не лише визнання її професіоналізму, а й внесок НВК “СЗШ №2-гімназія” у розвиток якісної освіти в Україні.
Метод посібник
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/745186
Метод.рекомендації
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/745187