“Додавання раціональних чисел” онлайн

viber 2022 02 06 18 52 54 508 fdd0c4cd

Шкільні коридори, на жаль, продовжує огортати тиша, а дзвінкий дитячий сміх лунає в оселях. Водночас навчання триває, але в дистанційному форматі. Навчання з використанням дистанційних технологій має свої недоліки, однак в умовах карантину – вимушене й незамінне. Якщо вчителі працюють інтерактивно, налагоджують зворотній зв’язок, то учні успішно засвоюють новий матеріал. Так, креативний учитель математики Марія Горлова вміє працювати з талановитими й творчими дітьми, вивчаючи з 6-А класом тему:”Додавання раціональних чисел”, змоделювала діяльнісний процес навчання на основі життєвого досвіду шестикласників: знань про борг і прибуток, пори року. Основою для вивчення слугував прилад для вимірювання температури – термометр. Активність учнів на уроках в Zoom свідчить про те, що вчитель змогла зацікавити дітей і в доступній формі представити дану тему. Для перевірки знань було використано освітню платформу Kahoot, яку так люблять діти, бо завжди вітають її смайликами. Флешмоб із сердечок, організований учнями, є доказом того, що їм необхідне “живе” спілкування. Тож із нетерпінням чекатимемо офлайн-зустрічей!

  • viber 2022 02 06 18 52 53 749 3cccd055 viber 2022 02 06 18 52 54 256 b6735a2a viber 2022 02 06 18 52 54 855 dc0da0c6 viber 2022 02 06 18 52 55 347 f18ea291 viber 2022 02 06 18 52 55 630 6276698c viber 2022 02 06 18 52 55 991 351c4e5e viber 2022 02 06 18 53 09 723 a047246f viber 2022 02 06 18 53 24 040 48d711ac viber 2022 02 06 18 53 24 303 39de9cc0 viber 2022 02 06 18 53 29 927 4ddccb15
Поширити: